Helgen

  2011-03-13 / 12:58:37 / Party /
God morgon/eftermiddag bloggen.
Jag gick precis upp ur sängen och sitter i vardagsrummet och kollar på Disney Chanel med jesper.
Älskling sover fortfarande.

Har inte bloggat nått på hela helgen så tänkte berätta lite nu vad jag har gjort :)
I fredags var jag älskling och tim ute och drack vi hamnade först på Red Room sen gick vi till http://kalas.nu och var där ett par timmar sen gick vi tillbaka till Red Room. och det vart en hel del med drinkar och barcardi ;)
När man vaknade på lördagen så hade jag ont i huvudet och bakis sov nästan hela dagen men sen på kvällen åkte vi ner till red room och drack lite jag och jossan. medans älskling och tim spelade.


Bild på mig och elin sen i fredags :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious