uppgradering!

  2011-07-23 / 01:24:01 / 2011 /
Idag var jag och jocke in till uppsala och vi mötte upp elin sen gick vi vidare till ticket och betalade första delen av resan :) sen gick vi till station och käkade på Sushi yama, otroligt gott!

efter de gick vi till tele2 och fick med mig hem en Iphone 4 vit :D
sen vart hemgång och käkade middag med mina gamla grannar + moster och jocke :) perfekt dag :)

nu blir de att sova så man orkar med morgon dagen ;)



Cecilia Uhr

Hej Erika,



Vad roligt att du har köpt en iPhone via oss. Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig. Jag önskar dig välkommen som kund och hoppas du blir nöjd med din nya telefon.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-07-26 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious