SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

  2011-07-31 / 17:21:08 / Frågestund /
När hade du sex senast?
SVAR: 5 månader.
Hur många har du haft sex med?
SVAR: det tar jag inte upp!
Har du någon kontakt med ditt ex?
SVAR: nej.
Varför gjorde han slut?
SVAR: fick aldrig ett vettigt svar ut av han.
Vad skulle du helst utav allt vilja just nu? (ex. få körkort, åka utomlands, silikon, ja du fattar :P)
SVAR: åka utomlands ska jag göra i september. ska försöka att ta tag i körkoret efter all semester.
har du kommit över marcus än?
SVAR: ja det har jag, men ibland kommer alla minnerna upp men då är det bara att göra nått annat.
när tar du studenten?
SVAR: jag tar studenten nästa år :)
Hur många läsare har du per dag?
SVAR: Det är olika hela tiden beror på vad man skriver om och hur ofta man uppdaterar.
har du skaffat en ny kille?
SVAR: Nej det har jag inte. det är faktiskt skönt att vara singel nu ;)
när ska ni utomlands?
SVAR: Vi åker i september :)
Bor du fortfarande i egen lägenhet?
SVAR: Ja det gör jag, men har lite funderingar på att flytta in till uppsala.
Har du nån crush i nån nu, efter marcus?
SVAR: Singellivet nu :)
Jag har hört att marcus var otrogen mot dig när ni var tillsammans, är de sant? :(
SVAR: tyvärr så var han det!
När hade du sex senast?
SVAR: 5 månader.
Hur många har du haft sex med?
SVAR: det tar jag inte upp!
Har du någon kontakt med ditt ex?
SVAR: nej.
Varför gjorde han slut?
SVAR: fick aldrig ett vettigt svar ut av han.
Vad skulle du helst utav allt vilja just nu? (ex. få körkort, åka utomlands, silikon, ja du fattar :P)
SVAR: åka utomlands ska jag göra i september. ska försöka att ta tag i körkoret efter all semester.
har du kommit över marcus än?
SVAR: ja det har jag, men ibland kommer alla minnerna upp men då är det bara att göra nått annat.
när tar du studenten?
SVAR: jag tar studenten nästa år :)
Hur många läsare har du per dag?
SVAR: Det är olika hela tiden beror på vad man skriver om och hur ofta man uppdaterar.
har du skaffat en ny kille?
SVAR: Nej det har jag inte. det är faktiskt skönt att vara singel nu ;)
när ska ni utomlands?
SVAR: Vi åker i september :)
Bor du fortfarande i egen lägenhet?
SVAR: Ja det gör jag, men har lite funderingar på att flytta in till uppsala.
Har du nån crush i nån nu, efter marcus?
SVAR: Singellivet nu :)
Jag har hört att marcus var otrogen mot dig när ni var tillsammans, är de sant? :(
SVAR: tyvärr så var han det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious