borta bra men hemma bäst!

  2011-07-31 / 16:56:20 / 2011 /
Hej alla där ute!
Kom hem idag från gnesta och har nu varit hemma i 3 timmar typ :) skönt att vara hemma igen :)
Har haft de jättre trevligt under den tiden jag var där :) träffat massa nytt folk och igår var jag på fest hos mosters granne åkte även iväg på 12 timmars kryssning i fredags så dom dagarna var bäst. massa skratt god mat och dryck :). Och I morgon ska jag jobba 7:30 - 14:00, sen på kvällen tar jag tåget upp till rättvik och ska vara där i en vecka.
åker hem på fredag eller lördag men de visar sig :) kommer då inte ta med mig datan så kommer nog mobilblogga lite! och jag hade tänkt att svara på frågestunden om en liten stund :)
det var alla dom bilderna som jag tog tyvärr :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious