Nattbloggning.

  2011-01-08 / 01:58:04 / My life! /


Hej Bloggen!
Idag så vart det inte så mycket bloggande, det beror på att jag åke in till uppsala för att träffa sofie, har inte träffat henne minst under 3 veckor så kul och träffa sötan idag! innan skolan börjar och allt.
Jag kom hem vi 4a och försökte väcka älskling men det gick inte så bra, sen efter ett tag så somnade jag själv. vaknade sen kl 18. Sen gick vi ner till kiosken och käkade pizza. och var över hem till mamma en sväng.
så vi kom hem för ett par timmar sen, har även installerat om min dator så det är därför det blir ett nattinlägg.
sitter och kollar på en film som går på 4an och den heter En fiende ibland oss.



Sofie!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious