intresant!

  2011-01-16 / 13:28:00 / Frågestund /


Vad ska du göra efter studenten?
Svar: jobba och plugga vidare!

Skulle du kunna tänka dig att ha 3 kant?
Svar: den tanken skulle aldrig falla mig in och göra, usch!

Skulle du kunna ha lebbsex?
Svar: nej usch!

Kommer du och din kille flytta ihop ?
Svar: vi bor ihop :)

Kommer ni att göra någon utomlands resa?
Svar: vi har pratat om det och vi funderar på att åka med min mamma niclas tim och moa.

Har du några husdjur?
Svar: ja, jag har en hund som bor hemma hos mamma.

Hur gammal är du? Och när fyller du?
Svar: jag är 19 år och ska fylla 20 den 17 December.

Kommer du ha nån tävling i bloggen?
Svar: kan kanske hända :)

vad vill du bli när du blir stor?
Svar: jobba som undersköterska.

vilken sexställning gillar du bäst?
Svar: det är ingenting jag skriver här i bloggen, tyvärr.

vart bor du?
Svar: Jag bor i vittinge som ligger 3 mil från uppsala.

vad är din framtidsdröm?
Svar: min framtidsdröm är nog att få ett fast jobb och skaffa familj

vad heter du på facebook?
Svar: på facebook så heter jag Erika Stolpe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious