dålig uppdatering!

  2011-01-24 / 16:19:57 / My life! /
Hej bloggen.
kom precis hem, som ni har märkt så ha jag inte bloggat nått i helgen och det är för att jag inte haft tid och tillgång till dator och sen har det hänt lite saker i helgen..
jag och älskling sov hos hans föräldrar från lördag till idag, mysigt och få träffa dom! :)

Nu ska jag kolla på tv och ta de lungt innan älskling kommer hem :) !


lägger upp en bild som jag tog i går med älsklings mobil! :)



zarah

vill du bli veckans blogg inför 1000 bloggläsare ?:) klicka då in på min blogg & anmäl dig!



du har inget att förlora ;)

2011-01-24 @ 21:02:15
URL: http://zaraheriiksson.blogg.se/
Norrtälje brud!

snygg tröja! ;) din pojkvän har fått den av hans ex så du vet, För han vill behålla den när dom gjorde slut.

2011-01-25 @ 09:00:33
svar på kommentar

Jag vet de, och du behöver inte sitta och skriva det.

Sen att du inte vågar skriva vem du är ist så skriver du "norrtälje brud" men du är väl bara avensjuk. och det är säkert petra själv som skriver så! omoget

2011-01-25 @ 13:36:56
URL: http://eriikastolpe.blogg.se/
elin

Håller med erika säg de med egna ord och inte säga massa andra namns eller hitta på? du är så jävla svartis på att det är hon och Marcus nu så då måste komentera henens blogg? ge dig och låt henne bara vara.... Finna älskklingen erika <3

2011-01-25 @ 19:24:15
URL: http://ellenelinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious