REDUCER, Fettförbränning!

  2011-08-18 / 17:19:29 / REDUCER, min viktnedgång! /
Hej bloggen!
Idag så börjar mitt nya liv :) har indag börjar med en ny batningsmetod :) har testat alla olika piller och metoder! den här gången ska jag testa på Reducer fettförbränning 90 kapslar! man ska ut och gå varje dag i raskt takt men idag tänkte jag städa hela lägenheten så kommer springa fram och tillbaka över allt så hoppas på att lite av det hjälps och nästa vecka börjar skolan och även min praktik på ett äldreboende = mycket gående då :) så under dom veckorna borde man gå ner några få kilo extra och kommer nu börja äta nyttigt. Nu blir de inge mera Pizza Kebab hamburgare osv. men mina bloggläsare ge gärna lite förslag på vad jag kan köpa och äta under tiden jag äter dom här pillerna :)




Om du har nå mer funderingar så får ni en direktlänk till hemsidan jag beställde ifrån :)
http://www.gracewellness.se/produkter/?ref=adtr



Petra

Ja man ska ju röra sig mycket gå långt, efter 40 min så börjar fettförbränningen:) Och sen ska man inte äta pasta,Kyckling o fisk e nyttigt, sallad osv.

Potatis är nyttigt också. Man ska äta små potioner och absolut inte små äta typ kakor eller godis när man blir sugen på nått då kan man ta en morot eller en frukt ist!





Här är piller som min kompis provat Hon har gått ner 27 kg på 2 månader ungefär, men man måste äta mycket c-vitamin när man äter såna bantingspiller för att pillerna bränner bort allt du äter, så en apelsin eller kiwi är super bra :) typ 1 om dagen!

Jag måste också börja ta tag i att gå ned i vikt:P



Här är länken till pillerna min kompis pövade

http://www.extraslim.se/botanical-super-green/botanical-super-green.html

2011-08-18 @ 20:23:35
Therése

Jag skulle ge rådet att äta lite kolhydrater och mera protein (eftersom att protein håller en mätt länge och är lätt för kroppen att bränna bort)

- inte äta efter kl 6 på kvällen.

- frukost ska vara den kolhydrat- o fettrikaste måltiden på hela dagen sedan ska bara portionsstorlekarna krympa under dagen.

- ätafrukost, lunch, middag + 2 mellanmål.

- helst äta var tredje tim för att hålla förbränningen uppe:)

lite tips som jag själv kör med och såklart regelbunden träning, och ja man får fuska ibland:D

Lycka till! :)

2011-08-19 @ 17:31:52
em.

Ät mycket kött, fisk, kyckling. Och till det, typ grönt, som broccoli blomkål och sånt där.. Kör hårt! :)

2011-08-20 @ 13:13:59
URL: http://emmyyyy.blogg.se/
Niclas

Dricka mycket! ( inte alkohol då vilket är rejält onyttigt! ) När sötsuget kommer så är te eller kanske kaffe superbra räddning, lycka till! :)

2011-09-05 @ 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious