orkar man det här?

  2010-05-27 / 16:43:16 / 2010 ' /
ja...skolan är ett rent helvete just nu, funderar på att skriva ut mig från skolan och plugga upp mina basämnen och söka till den linjen jag vill gå! valde helt fel linje. Men då kommer jag ta studenten med 95:or men det får jag ta i det läget, spelar ingen roll egentligen.
Har varit i skolan 2 dagar den här veckan, allt är så himla jobbigt just nu.
Ska till skolan i morgon och prata med Rektorn och kuratorn, sen åka ner på stan och vänta på att emelie ska sluta.
Just nu känner jag att min mentor är emot mig utan någon anledning :o.
Men är man gammal och inte fattar nått så ska man fan gå i pansion(?!)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious