2010-03-02 / 21:42:57 / Allmänt /
Som ni kanske har märkt så var det fyra dagar sen jag skrev ett inlägg, och det beror på att mitt internet har varit konstigt av nån konstig anledning :s och jag har inte haft nån ork och bråka med datan då :(
Skolan började igår och det var underbart och få träffa alla igen! speciellt Eleonore elin frida, fick nytt schema oxå hatar onsdagar just nu har 4 timmar omvårdnad :/ (!!) slutade sen vid halv 3. åkte ner på stan, träffade sen Lucas Emelie och pratade med emelie om en sak som hände på lovet, allt löste sig:)
sen så träffade vi Dennis :)<3 . sen åkte jag hem vid halv 9.

va hemma idag för jag hostade hela natten, sjukt jobbigt! hade ingen lust och åka till skolan med den hostan i morse, men i morgon så blir det skola igen:) ska snart ut och röka sen blir det sängen, får ta hostmedicin så jag slipper hosta som en galning i natt igen :/ :O

du finns i mina tankar<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious